Vi uppgraderar vår IT-plattform - så påverkar det dig
Pressmeddelande
Vi har nyligen uppgraderat våra IT-system med syfte att ge bättre service till våra kunder. Uppgraderingen av systemen har dessvärre orsakat driftstörningar vilket kan påverka dig som försöker kontakta oss.
![](https://cdn.sanity.io/images/5fe89r5x/sweden/08e4f45dc030a86e65371e56babcc2b74b33b5b5-1440x580.png)
Så här kan du som kund påverkas:
- Kundservice: På grund av systemuppgraderingen upplever vi just nu hög belastning på kundservice. Om har frågor är du givetvis välkommen att kontakta oss.
- Mina Sidor: Funktionaliteten på Mina Sidor kommer vara begränsad från 4/11 till och med 22/11. Från 22/11 kl. 20 till 25/11 kommer Mina Sidor samt Anticimex Business App vara helt stängda. Under dessa dagar kommer du inte kunna logga in i portalen för att uträtta dina ärenden.
Bra att känna till:
- Bokningar och beställningar inkomna före onsdag 30/10 klockan 13 påverkas inte av uppgraderingen.
- Från och med 11/11 kommer dokument såsom protokoll och rapporter att se lite annorlunda ut. Detta gäller framförallt dig som företagskund och användare av Mina Sidor. Vänd dig gärna till Mina Sidor-supporten på
075-245 25 25 alternativt mina.sidor@anticimex.se om du har några frågor. - Om du har problem med silverfisk eller möss och är kund hos oss eller hos något av våra samarbetande försäkringsbolag kan du beställa ett kostnadsfritt gör-det-själv-kit för att komma till rätta med problemen.
Vi tackar för din förståelse och ber om ursäkt för eventuella olägenheter i samband med detta.